Met een flinke portie Antwerpse branie geraakte Tommasso binnen bij de echte Wolf of Wall Street, Jordan Belfort. In de lente van 2018 trok Bordoni zijn stoutste schoenen aan. De jonge ondernemer stuurde de A-list van Washington, Wall Street en Hollywood een mailtje met de vraag of hij hen een pak van zijn luxemerk Bordoni VP mocht bezorgen. “De kans was klein dat Barack Obama, Jack Nicholson of Tom Cruise zouden antwoorden, maar niet geschoten is altijd mis”, lacht Tommasso. “ Maar kijk, op een moment dat ik mijn wilde plan al bijna vergeten was, liep er een droog berichtje binnen van Jordan Belfort. Dat ik maar contact moest opnemen met zijn manager. En vanaf toen ging het snel. ” Waarom Belfort dat gedaan heeft? “Ik herkende er mezelf in. Zo zou ik het ook hebben aangepakt. Dus ik dacht, laat we eens kijken wat die jonge gast in zijn mars heeft,” aldus Belfort.

Detail van het kostuum ‘The Wolf of Wall Street’
 DS Detail van het kostuum ‘The Wolf of Wall Street’

Dwergwerpen

Belfort werd een levende legende dank zij de kaskraker ‘The Wolf of Wall Street’ met Leonardo DiCaprio in de hoofdrol. Belfort is de man op wiens leven de film gebaseerd is. Een Amerikaanse beursmakelaar die  zijn verkooptalent gebruikte om investeerders voor miljoenen op te lichten. Vervolgens leidde hij in zijn firma Stratton Oakmont een heel leger op dat het oplichten van hem overnam. Het bedrijf groeide uit tot een soort sekte: met prostituees in de kelder, drugsdealers op de parking en exotische dieren in de directiekamer, en op vrijdag  werden er wedstrijdjes dwergwerpen georganiseerd . In 1998 werd Belfort door de FBI beschuldigd van beursfraude en belandde hij in de gevangenis. ‘The Wolf of Wall Street’ heeft zijn leven opnieuw op de rails gezet. De man is net terug van een peperdure lezing voor 30.000 Moskovieten.

Bron: https://www.hln.be/regio/antwerpen/vlaming-start-kledinglijn-met-de-enige-echte-wolf-of-wall-street~a31f7635/